Monday, August 11, 2008

Ykkösellä taas

Nyt se sitten on ohi, eli ensimmäinen päivä kauppaopistossa! Jännitti kyllä ihan mukavasti ainakin aamulla ja kun en vielä tiennyt pääsenkö samalle luokalla ystäväni Allun kanssa. Onneksi pääsin, olisin muuten varmaan ihan pulassa. :D Aamulla siis pääsimme isäni kyydissä koululle, ja siellä oikeaan huoneeseen päästyämme meidät jaettiin datanomien ja merkonomien välillä luokiksi, vaikka merkonoja taisi kyllä tulla kaksi luokkaa. Niin, ja luokallani on kaikki muut tyttöjä/naisia lukuunottamatta yhtä tai kahta poikaa. =D On siis aika naisvaltaista... Ensimmäistä kertaa opioskelen sitten myös ihan eri ikäisten tyyppien kanssa, kun joukossa on ainakin yksi tai kaksi yli nelikymppistä naista, ja todella moni ei tullut tuonne suoraan peruskoulusta. Jännityksestä eka päivä meni siis ihan hyvin, ja tässä ekassa jaksossa (tai kurssissa, miksi niitä nyt sitten sanotaan) en käy vielä lukion puolella opiskelemassa. Saimme tänään myös lukujärjestyksemme, joka on joka päivä erilainen, eli ei esim. joka maanantai samanlainen! Sitä on siis mahdotonta oppia ulkoa, ja pitää muistaa pitää tuo aina mukana. Yksi suuri epäkohta tuossa lukkarissa kyllä on, koska pääsemme suunnilleen joka perjantai ainakin tämän ekan jakson aikana jo klo 11.30, eikä silloin varmastikaan kulje busseja kotiini päin. Että taitaa tulla aika iso ongelma tuosta taas minulle... Eka päivä muuten kului tässä asussa:Patellavyö ja pinkki neule Jim&Jillistä, sen päällä oleva paita ja pinkit kaulassa olevat ketjut Lindexistä, hame ja sukkikset H&M:ltä, Marilyn-laukku Cybershopista tilattu, rannekorut itse tehdyt.Noissa toisen asteen opinnoissa yksi parhaista puolista peruskouluun verrattuna on kyllä se, että ei ole mitään pakollisia ulkovälitunteja, vaan saa olla sisällä! Harvinaista herkkua yhdeksän vuoden jälkeen. Ja se myös mahdollistaa hameisiin pukeutumisen kylmälläkin säällä, kun ei tarvitse kärsiä kuin ennen koulua ja koulun jälkeen kylmyyttä. Me likes!

Nytpä voisin sitten tehdä tämän haasteen jonka moni muukin bloggaja on tehnyt, eli missä näen itseni vuoden ja kolmen vuoden päästä? Vastasin tähän monen muun tavoin todella positiivisesti, eli nämä ovat sitten vain unelmiani. :D Ei saa ottaa liian vakavasti. ^__^

Vuoden päästä:
1. Olen juuri aloittanut toisen vuoden kauppaopistossa ja lukiossa. Olen kummastakin selvinnyt hyvällä menestyksellä, ja tunnen että ala on minulle sopiva.
2. Olen saanut paljon uusia kavereita koulusta ja muutenkin, ja vietän vapaa-aikaani paljon enemmän muuallakin kuin vain kotona.
3. Olen paljon laihempi kuin nyt, ja muutenkin terveempi.
4. Minulla on paljon parempi kunto kuin nyt ja olen vihdoin aloittanut jonkun liikuntaharrastuksen.
5. Olen ollut kesän kesätöissä, joten siitä johtuen olen rikkaampi ja olen ostanut mm. uuden kameran.

Kolmen vuoden päästä:
1. Olen toivon mukaan jo silloin suorittanut kaksoistutkinnon, eli olen merkonomi ja ylioppilas, tietysti hyvillä arvosanoilla. ;)
2. Olen 18, joten olen vihdoin ostanut kauan haluamani lyhytkarvaisen chihuahuan.
3. Olen löytänyt unelmieni kundin ja olemme onnellisia yhdessä. ♥
4. Olen muuttanut edellä mainitun poikkiksen ja chihun kanssa joko Kuopioon tai Helsinkiin mukavaan kerrostaloasuntoon, jota sisustan ahkerasti.
5. Olen jo vakituisesti töissä kaupan alalla, ehkä jossain vaatekaupassa tai muuten vaatteisiin liittyvässä paikassa. Saatan myös työn ohella jatkaa opiskeluani.
+ olen viimein onnellinen ja tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen, ja osaan nauttia elämästä täysillä.

Heh, siinä vasta unelmia, nyt vaan niitä toteuttamaan. ;D

PS. Jaiks, huomenna ekaa kertaa bussilla sinne kouluun, ja todennäköisesti myös takaisin.. =/

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11