Monday, July 7, 2008

Whining makes no difference

Monen päivän kirjoitustaukoni johtuu yksinkertaisesti siitä, että lähipäivinä ei ole yksinkertaisesti tapahtunut yhtään mitään. Ja tällä tarkoitan siis sitä, että olen istunut vain dataamassa ja katsomassa My Chemical Romancen uusinta dvd:tä omassa huoneessani. Tänä aamuna (no jossain yheltätoista) minua odotti alakerrassa kuitenkin kiva ylläri, kun olin tulossa aamupalalle, kun kaksi serkkuani istuivat sohvallamme ja sanoivat, että tulivat meille yöksi. :D Mikäs siinä sitten, ei se minua haittaa, olipahan tänään edes jotain muutakin tekemistä kuin pelkkä dataaminen. Käytiin jopa kävelyllä ja yhdessä rannassa joka on matkan varressa.10.7 10-vuotta täyttä beagle Napsukin oli mukana.
Ajattelin vihdoin kokeilla tehdä uudestaan itsestäni sitä 100:n asian juttua itsestäni, kun viime kerralla se tökkäsi monen tunnin jälkeen kun tekstinkäsittelyohjelma sulki itsensä. -___-' En kuitenkaan halua piinata kylässä olevia serkkujani, joten ajattelin tehdä tämän listan siten, että nyt laitan ensimmäiset 25 asiaa, ja seuraavilla kolmella kerralla loput. :) Joten nyt 25 hyvin mielenkiintoista (NOT) asiaa itsestäni. Joukossa myös asioita, jotka monet kyllä saattavat jo tietää. Little bit angstaus teksti luvassa. :/


1. Etunimeni on Maarit, toka nimi Anneli, ja se on myös sylikummini toinen nimi. Nimeäni en ole tainnut ennen paljastaakaan. Muuta etunimeni taustasta en oikein tiedäkään, tai että miksi vanhempani sen minulle antoivat, äitini mukaan
"se vain sopi hyvin isoveljesi nimen kanssa". Thanks alot.
2. Syksyllä men
en kauppaopistoon merkonomiksi, ja ajattelin samalla suorittaa kaksoistutkinnon lukion puolelta.
3. Kotimittauksen mukaan olen 157cm, ja tunnen oikeasti itseni usein pitkäksi. 8---))

4. Minulla ei ole ollut elämäni aikana muita varsinaisia harrastuksia kuin kuvataidekerho puolen vuoden ajan vitosluokalla.

5. Vapaa-ajastani suurimman osan kulutan koneella. Huolestuttavaa. Välillä myös luen tai katson telkkaa, tai jotain yhtä tylsää.

6. Harrastuksekseni voisi melkein laskea syömisen, teen sitä nimittäin 24/7. Ja tiedän että se näkyy. Olen addiktoitunut ruokaan, ja paikkaan sillä varmaan muita puutteita elämässäni. I don't know.

7. Olen ollut lakto-ovovegetaristi 8.3.2008 asti, eli en siis syö lihaa, kalaa tai kanaa.

8. Viikko sitten eli 30.6 minulla tuli 2 vuotta täyteen karkki/sipsilakossa, ja olen tuohon ajan mittaan lisännyt monia muitakin juttuja.
9.
Tykkään että minua kutsutaan lempinimillä. Niitä on silti vain pari, kuten Mara, Marazu ja "Neiti" jolla äitini minua joskus kutsuu. Uusin on muuten Pörrö jonka serkkuni keksi juhannuksena. :'D ♥
10. Minulla on 36 serkkua, eikä siinä edes ole laskettuna pikkuserkut. :D Vanhemmillani kun kummallakin on 7 sisarusta.

11. Lähdin vuotta aikaisemmin kouluun, mutta olin silti joitain luokkalaisiani vain kuukauden nuorempi, koska olen syntynyt tammikuun 25 päivä.

12. Olen horoskoopiltani vesimies, ja tykkään lukea horoskooppeja ja uskon jopa niihin silloin tällöin. :D Monet vesimiehiin liitettävät asiat kuvaavat minua hyvin, mutta eivät kyllä kaikki.

13. Meillä on tällä hetkellä 3 koiraa, maatiaiskissa ja gerbiili. Meillä on ollut myös noiden lisäksi koira + 2 koiranpentua, 2 kissaa, 2 undulaattia, 6 gerbiiliä, 2 albiinohiirtä ja kääpiöhamsteri.

14. Olen aina ollut todella ujo, mutta läheisteni seurassa ole
n sitten ihan vastakohta sille tyypille joka olen koulussa tai tuntemattomien tyyppien seurassa. Ystävien seurassa olen todella puhelias ja muutenkin iloisempi, ja osaan näyttää tunteenikin paremmin.
15. Omistan myös todella huonon its
etunnon, ja toivon että se paranis joskus.
16. En voi sanoa että olisin onnellinen tällä hetkellä tai muutenkaan tyytyväinen elämääni, en kyllä muista milloin viimeksi olisin ollut sillein pitkäaikaisesti.

17. Välillä minusta tuntuu että minulla saattaisi olla kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun olen toisinaan tosi iloinen ja riehakas, ja välillä taas aika masentunutkin ja hiljainen.

18. Pinkki on ollut ehdoton lempivärini jostain kutosluokasta asti, enkä ole kyllästynyt siihen kertaakaan. Ku
ten blogistanikin huomaa. ;D Vihaan niiiin paljon sitä että pinkki liitetään heti joihinkin pissiksiin tai pikkutyttöihin. -___-' Mutta what ever, en ole jaksanut kenenkään mielipiteistä tätä rakkauttani kohtaan välittää.
19. Pinkistä tykkääminen on yksi syy siihen, miksi olen ollut jo aika kauan kiusattu. Välillä kuitenkin paljon vähemmän kuin joinain kausina.

20. Vihaan mm.: kiusaajia, ennakkoluuloja, ahdasmielisyyttä, ötököitä, talvea, kylmää, massan mukana menemistä, pissiksiä, tylsyyttä, ettei ole oma itsensä, asioiden t
ekemistä painostamisen vuoksi, huumeita ja tupakkaa, liiallista alkoholin käyttöä, rasismia, nälkää, köyhyyttä, pitkiä välimatkoja paikasta toiseen, jos käyttää ristikorua vaikkei oikeasti edes uskoisi Jumalaan, isoja ihmisjoukkoja (ainakin yleensä), odottamista, tyhjyyttä, ristiriitaisuutta, välinpitämättömyytta, siivoamista, jos elokuva jää kesken (ei siis näe loppuratkaisua..... Onhan noita. :D
21. Aikuisena haluaisin muuttaa joko Kuopioon tai Helsinkiin, riippuu kummasta saisin töitä ja asunnon.
22. Olen halunnut monta vuotta omaa chihuahuaa. Chihuista ja pinkistä tykk
äämisen vuoksi Pink Chihu on tämän bloginikin nimi. ;)
23. Saan iltaisin (tai no öisin) todella huonosti unta, mutta sitten aamulla voisin nukkua vaikka kuinka pitkään. Pakotan itseni yleensä kuitenkin ylös jossain ennen kahtatoista.

24. Koko peruskoulun keskiarvoni pysyi yli kasissa, ja nyt päättötokarissa se oli kaikkien aineiden osalta 8,8.

25. Minulla on laktoosi-intoleranssi.

No, siinä nyt ensimmäiset 25, ihmeen kauan jo noiden miettimiseen meni. Luvassa siis vielä 75. ;D
Loppuun eilen ottamiani kuvia. Teksi, jonka kirjoitin ranteeseeni hetken mielijohteesta on Frank Ieron entisen bändin Pencey Prepin yksi kappale. Itse jotenkin tykkään näistä kuvista, muiden niiden ideaa ei edes ole pakko ymmärtää. :B
Huomenna menen ehkä keverini kanssa kaupungille, toivottavasti ei sada, kun sateessa ei ole mitenkään mielenkiintoista ajaa... :D

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11