Monday, July 28, 2008

Sydänlasien läpi katselu

Muutamaan päivään minusta ei ole kuulunut taaskaan mitään sen takia, kun olen ollut vain kotona ja datannut, joten ei ole ollut mitään raportoitavaa. Perjantai-iltana ei kyllät ollut mukava kun vaille yksitoista illalla kun olin yksinään kotona dataamassa, tuli yht'äkkiä sähkökatkos, ja pienimuotoinen ukkonen. Olipa sitten mukava etsiä pimeässä jotain tuikkuja, kun vielä pelkään pimeää ja ukkosta. Jouduinpa sitten silloin menemään jo yhdeltätoista nukkumaan, kun eipä ilman sähköjä oikein mitään tule. Vaikka ei ole kyllä tullut minun nukkumisestakaan lähiaikoina, vaikka olen kovasti yrittänyt mennä jo nukkuman kahdentoista aikaan. En vain yksinkertaisesti moneen tuntiin saa unta. No mutta tänään sentään lähdin jonnekin, kun lähdettiin äitini kanssa hänen töittensä jälkeen etsimään minulle farkkuja, ja kyllähän ne onneksi löytyi. Alkuperäinen hinta oli 29,90€, mutta hintalapussa oli hintana 24,90€, joten luulin niiden maksavan sen verran, mutta oli kyllä mukava yllätys kun kassalla hinnaksi paljastui vaivaiset 8,90€! Sainpas halvalla farkut. ;) Ostin samalla kauan Seppälässä katselemaani Hello Kitty -huulirasvaa/kaulakorua, ja vihdoin otin sen matkaani. Myös Tiimarista löytyi kaikkea kivaa siellä käydessämme, aletkin kun olivat vielä meneillään. Ostoksistani ei kyllä nyt ole kuvia, mutta ehkä saisin ne vaikka huomenna kuvattua. Kaupungilla olin muuten seuraavanlaisessa asussa, jossa viihdyin oikein mukavasti:
Hattu kirpparilta, sydänaurinkolasit Nelliinan arvonnasta, Kiroileva Siili t-paita sen nettisivuilta, hameelta näyttävä valkopilkullinen housuhame ja vyö äidin vanhoja, verkkosukkiksista en tiedä, laukku Seppälästä, korut sieltä sun täältä. :D
LB:ssä olisi muuten ollut kaikki kengät ja laukut puoleen hintaan, mutta enpä juuri tällä kerralla tietenkään mistään niin innostunut. :(
Toivottavasti se viime viikolla tullut H&M:n paketti muuten tulee tällä viikolla, kun en malttaisi odottaa sen saapumista. Olen iloinen jos saapuvista vaatteista edes puolet olisi hyviä, ettei kaikkia tarvitsisi palauttaa..
Tänään tuli myös muutenkin kaupunkireissua odotellessa kuvailtua, tietysti taas itseäni.. ;DD
Dude, tulipas taas yliannostus minua. =D Mutta blöö, nyt ei yhtään innosta kirjoittaminen kun ei ole mitään mistä kirjoittaa, niin julistetaanpa tämä nyt sitten surkeaksi postaukseksi jossa todistuu se että minulla on liian tylsää kun rupean leikkimään laseillanikin. =(
Öitä vaan mur mur.

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11