Sunday, January 25, 2009

SWEET 6TEEN

Ei minulla tässä oikeastaan muuta sanottavaa ollut, kuin että tänään täytin siis tasan klo 14:oo 16-vuotta. :D Enpä nyt voisi sanoa että olo on ihan sen mukainen, kun eilenkin katsoin taas Paavo Pesusieni leffaa nuorempien serkkujeni kanssa, ja minä olin taas se kaikkein innostunein koko asiasta. XD En aio koskaan kasvaa aikuiseksi.

Muuten en näitä synttäreitäni viettänyt, mutta eilen siis kummini ja serkkuni kävivät täällä ja näin. Toivottavasti nyt ensiviikolla päästäisiin Allun kanssa edes katsomaan Twilightia.

Tällä hetkellä vaalea hiusväri on vaikuttamassa päässäni, eli poistamassa kamalaa juurikasvua. Toivottavasti ei sentään samalla aivosoluja. ;)) Tänään vielä luvassa kokeeseen lukua ja ehkä Epäilyksenkin, saa nähdä kerkeänkö näiltä kiireiltäni. XD En tajua mihin kaikki aika menee vaikka en tee ikinä mitään järkevää. Onneksi saa edes nukkua huomenna pitkään, kun koulu alkaa vasta klo 12.15!

Tämän minipostauksen loppuun voisin laittaa kuvia minusta pienenä. Kuvat skannasin joksus aikoja sitten koneelleni huonolla skannerillamme, joka ei ole ollut kylläkään kytkettynä tähän yli vuoteen.. Enjoy the pics.

Tämä kuva onkin otettu juuri 16 vuotta sitten, koska olen tuossa varmaan juuri syntynyt.
Ruoka näköjään maittoi jo silloin... Ja pinkkiäkin löytyy päältä. ;D
HAHA, tästä piti sensuroida alaosa, koska tykkäsin näköjään nakuilla. XD Onneksi tuo tapa ei ole jäänyt...
Alla olevassa kuvassa olen tuo vaaleanpunapukuinen brunette, ja vieressä on alle kaksi kuukautta minua nuorempi rakas serkkuni Hanna. ♥ Tuo kampaus on minulla aina nykyäänkin käytössä, kotona kylläkin.
Vasemmalta oikealle: isoveljeni, minä, ja yksi toinen serkkuni, joka täytti toissapäivänä 17. :)
Tässä olenkin sitten jo vähän vanhempi, virpomaan olen lähdössä. Hampaatkin puuttuu. :D
Ehkä yksi kivoimmista kuvista ikinä, nimittäin kuva minusta ja Hannasta kesällä -99, joten olemme kuusivuotiaita. Minä olen siis tuo jolta piti vähän sensuroida alkkareiden vilauttelua...
Että sellainen apina olen ollut. :D

PS. YHYY mikä vääryys: isäni alkaa vaihtamaan alakerran vessamme kaakeleita, ja siinä menee vähintään viikko, joten sen ajan kaikki juoksevat sitten minun huoneen vessassa. 8(( En ole tottunut sellaiseen, koska normaalisti täällä yläkerrassa ei käy minun lisäksi kuin vain isäni harvoin avaamassa uunimme pellin, ja sitten äitini hakemassa vaatteita vaatekaapistaan joka on aulassa. Pitää myös opetella pitämään huoneeni ovi auki, ei lukossa.

Onko sinulle aiheutunut kotinne remontista jotain haittaa?

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11