Sunday, March 23, 2008

Taas on aika kulunut.

Niin, taas piti kulua pitkä aika, ennen kuin pääsin tänne kirjoittelemaan. Ehkäpä nyt sitten vihdoin voin sen myöntää: en tosiaankaan ole sellainen bloggailia, jolta löytyisi energiaa ja ideoita kirjoittaa tänne joka päivä, ja ehkäpä se on ihan hyvä niin. Jätän sen mieluusti muille. :) Mutta ehkä vielä jonain päivänä tämä blogini on vielä minulle jokapäiväinen harrastus...

Tällä viikolla ei kyllä tapahtunut melkein mitään mainitsemisen arvoista, mitä nyt oli kirjaesitelmäni, jonka tein Tove Janssonista ja hänen "Muumipappa ja meri" -kirjastaan. Kai se ihan hyvin meni, mutta voin kyllä kertoo että oli ihan hirveen stressaava koko juttu kun sitä piti tehdä niin kauan... Ja tänään tai huomenna pitäisi vielä kirjoittaa tarina Tove Janssonin tyylillä.. :/ Mitähän siitäkin tulee? :'D Tove Jnassonista puheen ollen, hänet valitsin siksi, koska piti valita joku suomalainen kirjailija, enkä ole aiemmin hänen kirjojaan lukenut. Suurin syy siihen taisi kuitenkin olla se, että olen rakastanut Muumeja ihan pienestä tytöstä asti. ♥ Vieläkin katson joka arkipäivä Yle Areenan sivuilta ilmaiseksi sen päivän Muumi-jakson. xP Ehkä paras ohjelma ikinä! Ja kyllä, olen edelleenkin ysillä..... Myös kaikenlaista Muumi-kamaa on kertynyt, kuten esim. 5 Muumi-mukia, -lautanen, pehmoleluja, ja kaikkea muuta maan ja taivaan välillä. Olen myös juuri tajunnut, että Pikku Myy -tatuointi olisi sairaan siisti! Oikeesti. :D Ja lempihahmoihinihan kuuluu juuri ärhäkkä Pikku Myy, yksinäinen ja jäätävä Mörkö, ja pelkuri Nipsu. ♥ On ne vaan kaikki niin ihania.



Olin muuten viime sunnuntaina yhden lempiserkkuni 13w-synttäreillä. Pakko tässä vaiheessa mainita, että mulla on 36 serkkua, eikä siihen oo ees laskettu pikkuserkkuja! :D Onko kellään muulla niin paljon? Siellä synttäreillä pelailtiin aina yhtä ihanaa Sims kakkosta ja olin tällaisessa asussa (+ tietysti ulkovaatteet). Ruskea paita: Jim&Jill, sukkikset, kaulakoru ja korvikset: H&M, pinkki toppi ja laukku: Seppälä, hame: äitini vanha. Ja tiedän että en osaa poseerata.



Koulussa olin myös tällä viikolla yhtenä päivänä tässä asussa. Farkut: Seppälä, Hello Kitty -paita: H&M, kaulahuivi: Lindex, rannekello: Kihla&Kello, ja leopardikuvionen kauluspaita: äitini vanha.



Moneskohan kerta muuten kun sanon tän: HALUUN UUDEN KAMERAN (ja capsia on kiva raiskata). Joskus voisin muuten esitellä vaatehyllyjeni sisältöä tai kenkiäni. Sitten kun jaksaa. Eli kun puhe on minusta, siihen voi mennä vaikka vuosi... Niin, ja tosiaan: minulla ei ole edes vaatekaappia eikä vaatehuonetta, vaan _vaatehyllyt_. Onkohan kellään muulla näin? Mun huoneen seinään on siis ruuvattu kolme sellasta pitkää hyllyä, ja niiden eessä on verho, ja niiden hyllyjen päällä on sitten ne mun vaatteet. .__. Outoo. Vaikka tiedän kyllä että se johtuu siitä, kun huoneeni on yläkerrassa, niin huoneeni reunoilta se katto on silleen alempana. Gaah, osaisinpa ees selittää. -__-'' Mutta ehkä selvennystä saa sitten siitä, jos joskus jaksaisin tehdä vaikka huoneeni esittelyn. 8)) Katellaan....

Hyvää pääsiäisloman loppua muuten kaikille! ♥:llä Pink Chihu

PS. Eka kerta muuten kun kirjotan tän mustalla. :P

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11