Saturday, March 15, 2008

Argh, tämä on kyllä jo laiskuuden huippu!

Pitäisi kieltää lailla tämmöinen, että jos aloittaa blogin pitämisen, niin uusien postausten välillä ei kyllä saisi olla hirveitä välejä! Hyi minua. Olen siis tosiaan ollut todella laiskalla tuulella kirjoittaakseni mitään, ja jotenkin päivät vain kuluvat ohi. Näiden päivien aikana ei kyllä ole tapahtunut paljon muuta erikoista, kuin että oli ne toisen mummini hautajaiset. Vaikka ei ehkä saisi, niin vihaan hautajaisia yli kaiken ja onneksi en ole joutunut olemaan elämäni aikana kun vain yksissä hautajaisissa. :S Ja tuotti melkein vaikeuksia löytää niihin päälleni mustia vaatteita, mutta onneksi löysin juuri jonkin aikaa sitten äitini vanhojen vaatteiden joukosta tällaisen mustan kivan mekon, josta poistimme vain olkatoppaukset ja lyhensimme sitä hieman. Hyi, näyttääpä karmealta neliöltä tuossa hengarissa. :S

No okei, laitan nyt sitten tähänkin tämän kauheen kuvan paremman puutteessa, jossa siis serkkuni ja minä. Ja ihan vaan sen takia että tuossa näkyy tuo mekko vyön kanssa. Saanpahan syyttää ihan vain itseäni, kun olen maailman laiskin ihminen ottamaan päivänasu -kuvia tuolla surkealla kamerallanikin..

Hautajaistunnelmissa kun angstailin niin silloin oli kaikkein parhainta fiilistellä lempibändini My Chemical Romancen Helena http://www.youtube.com/watch?v=95t6XH2o49M -kappaleella, jonka musiikkivideossa ollaan hautajaisissa, ja tuon kappaleen myös bändin laulaja Gerard Way oli kirjoittanut kuolleelle Elena-mummilleen. Että sopi aika täydellisesti tunnelmiin..

Tällä viikolla on ollu kyllä vähän muutenkin ihan outo olo, ja keskiviikkona ja torstaina makasinkin vaan kotona dataamassa. Onneks sentään nyt on taas viikonloppu, ja sen kunniks tein eilen illalla marenkeja. Oiskohan ollu kolmas vai neljäs kerta sen jälkeen kun tein niitä ekan kerran viime syksynä..? No mut kuitenkin, tosi helppo tehä kun niihin tulee vaan kananmunanvalkuaista ja sokeria! Mums! (ja älkää kysykö, miks mun piti kuvata osa niistä mun tekemän Marilyn tyynyn päällä..)

Ainiin teinhän mä muuten joskus yli viikko sitten maailman ihaninta porkkanakakkua, jonka ohjeen sain sillä Vantaan reissulla mun enon vaimolta. Kesti kyllä hirveen kaun, mutta oli kyllä odottamisen arvosta! ♥ Harmi vaan että dreeverimme Remu söi viimeiset kakkupalaset, kun joltain oli jäänyt jääkaapin ovi auki.. -__-'' Yhyy. Ja sorry kun en ohjeita jaksa ainakaan nyt kirjottaa. :(


Eilen tein muuten ihan sattumalta todella hyvän löydön, kun menin hammaslääkärini jälkeen odottamaan isääni Ekotorille, joka oli oikeastaan ainoa kauppa siinä lähettyvillä. Ekotori on siis vähän niinkuin Fida-lähetystori tai UFF, koska sinne voi siis tuoda vanhoja tavaroitaan. Harmi muuten ettei täällä ole UFFia. Mutta ei olisi kyllä paljon parempi tuuri voinut käydä, nimittäin löysin ihan sattumalta siellä kierrellessäni _kolmella_eurolla_ kahdet nahkaiset talvikengät!! Olin kyllä enemmän kuin "WTF?", koska olin tuskaisesti yrittänyt etsiä ensi talveksi Itäkeskuksesta ja Kuopiosta talvikenkiä, enkä ollut löytänyt, ja nyt sitten löysin peräti kahdet samalla kerralla, ja niin halvalla! I'm happy now. 8--)) Aamulla sitten levitin näihin nahanhoitoainetta, ja kivasti kiiltää. Nämä ekat on vähän lyhyempivartiset, ja vähän keväisemmät. Näitten hinta oli 1€.


Nämä toiset ovat sitten varmaan ihanan lämpimät kovillakin pakkasilla, nimittäin näissä on pitkien varsien lisäksi ns. karvasisus. Toivottavasti ovat lämpimät, nimittäin minusta tuntuu aina, että olen maailman helpoiten jäätyvä. Minulla on varmasti todella huono verenkierto, nimittäin varsinkin sormeni ja varpaani ovat melkein aina jääkylmät! Vihaan sitä. :( Mutta joo, ei taas hirveesti liittynyt aiheeseen... :D Mutta nämä olivat siis sen 2€.

En kyllä tajua, miten joku on noista luopunut... Mutta ainakin kerrankin minullekin onni hymyili! Tai jotain... 8))

Huh, kestääpä minulla kaun kirjoittaa yhtä merkintää. Onko muilla näin? Hurraukset niille jotka jaksavat vieläpä ottaa päivänasukuvia sun muita. Mulla ei ois sillon varmaan mihinkään muuhun aikaa kun tähän blogiin! No mutta tälläkin hetkellä mun pitäis olla tekemässä kirjaesitelmää, että moikka moi!

PS. Nyt laitan kyllä vihdoin tähän tämän kuvan, jonka otin vähän aikaa sitten, ja siinä on siis osa Hello Kitty tavaroistani. Kaikki muut kuvan tuotteet on H&M:ltä, paitsi nuo magneetit on Suomalaisesta kirjakaupasta ja tuo kaulakoru jossa on tuo Kitty-hahmo niin se on Seppälästä. :3

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11