Friday, February 22, 2008

Tää alkaa mennä aika kuvapainotteiseks... :D

Nyt kun en muuta näytä saavan aikaiseksi, niin omistanpa taas tämän postauksen oman tyylini esittelyyn (tosin jotkut kuvat ovat vanhempia, mutta käytän yhä kuvissa esiintyviä vaatteita.)
No mutta, näissä ekoissa kuvissa olen omassa huoneessani. Seinäni maalattiin tuollaisiksi räikein pinkeiksi melkein kolme vuotta sitten, enkä ole sitä katunut hetkeäkään. :--)) Kuvissa minulla on Stockerin farkut, Seppälästä ostettu niskastasidottava raitamekko, ja sen alla etc:n neulepaita. Tuo sängyllä oleva vihreä otus on yksi vuoden 2006 joululahjoista, ja se on siis UglyDoll nimeltä Ox. :P ♥ Vieressä toinen joululahjoistani, vaaleanpunainen iguaanipehmolelu. Ja "stressilelu"possu. 8) Omistan yhteensä hirveästi erilaisia pehmoleluja. Ja kyllä, olen edelleenkin ysillä. :DD Olen vain aina tykännyt niistä (tietysti eritavalla kuin lapsena) ja niitä on vuosien varrella vain kertynyt... Ne ovat myös loistavia sisustuselementtejä. :3 Harmi kun kuvassa ei näy enempää huonettani, mutta se on kuitenkin lyhyesti selostettuna sopivan tilava minulle, pinkki ja värikäs, täynnä kaikkea ihanaa tavaraa, ja juuri minun näköiseni. :P

Tässä kolmannessa kuvassa näkyy yksi uusimman H&M:n tilauksen sisältämistä paidoista, eli iki-ihana Hello Kitty paita. :3 Myös nuo 2 kukkapinniä ovat samassa tilauksessa tulleet (ja maksoivat vaivaiset 1,90€), + punainen huulipuna.

Tähän tän aika turhan (taas...) postauksen lopuks laitan nyt sitten vaikka tämmösen kuvan, jossa näkyy pilkahdus mun tosta yhestä lempinallekorusta (Glitter) ja mun rakastama sateenkaari t-paita (H&M), + Paris Hiltonin tuoksu (iskän tuliainen laivalta), veluurihuppari (H&M), rusettipinni (H&M), äidin vanhat helmet ja loput huonosti näkyvät korut. :--)) Että tämmöstä taas tällä kertaa, ja kyllä tää postaus sentään selventää ees vähän mun pukeutumistyyliä... :B Natti natti!=(hyvää yötä/öitä ruotsiks :D)

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11