Tuesday, February 26, 2008

Itikseen <3

YEAH! Ehkä paras uutinen vähään aikaan: lähetään (siis minä, äiti, mun kummitäti ja 2 serkkua) lauantaina junalla Vantaalle mun sukulaisten luo kaheks yöks. :---))) Ei se nyt muuten ois ees kovin mukavaa, kun jo kolmen henkilön meno-paluu junamatkat maksaa jo melkeen 300 €, mutta kun varmaan heti kun tullaan sinne perille, niin mennään koko lauantai päiväks Itäkeskukseen! ♥ Mulle se on tosi iso ja ihana juttu, vaikka monille se on arkipäivää, mutta oon käyny siellä elämäni aikana vaan 2 kertaa, viimeks 2 vuotta sitten hiihtolomalla. :P Ja tälläkin kertaa loma alkaa just sillon lauantaina. :) Harmi sinänsä, ettei varmaan keretä käymään muualla kun siellä Itiksessä, kun olisin halunnu käydä myös Ikeassa kun en oo siellä käyny ikinä ja kun tykkään niin paljon huoneeni ja talomme sisustamisesta, mutta ei voi mitään. 8) Nyt vaan oottelen launtaita, ja oon jo nyt ihan kärsimätön kun en jaksais oottaa enää yhtään. :D Sunnuntaina sitten tullaan joskus illalla takasin, kun ollaan eka oltu siellä mun enon luona yötä. :B Hehee, toivottavasti löydän kaikkee ihanaa kun en oo pitkään aikaan päässy kunnolla shoppailemaan. ;P Ja vielä jos näkis vaikka jotain julkkiksia... ;D Niin ja ainiin, sekin on harmittava juttu, kun kuulin, ettei Blippoa ole enää ollut pitkään aikaan Itiksessä, kun sieltä olisi varmasti tullut ostettua jotain.. :c Junassakin oon ollu vain 2 kertaa, ja kumpikin niistä oli ala-asteella kn kävimme luokkaretkillä, mutta toivottavasti matkasta tulee mukava. :3 (huom! matkustelen todella vähän, ja ehkä sekin on osa syy siihen, miksi oon näin innoissani :D)
PS. Kaipaan todella tähän kysymykseen vastauksia, kun tää vaivaa mua aina kun kirjotan tänne: pitäiskö mun kirjottaa kirjakielellä, vai just tälleen sekavasti, eli vähän niinkun puhekielellä. Tää jotenkin vaivaa mua, kun en yhtään tiiä miten ois järkevintä kirjottaa. Kääk! Apua! Vastauksia! :D Ja miten ite kirjotat jos pidät blogia? Thanks. <3
PPS. Tästä shoppailusta tuli just mieleen, että mitäköhän laittasin päälle sillon launtaina? 8--D Onko siellä Hesassa jo kevät, kun täällä on ainakin vielä ihan keskitalvi? :D Voiskohan jo laittaa jotain tosi keväistä päälle, kun kuitenkin olisin koko ajan siellä Itiksessä sisällä, että ei varmaan hirveen kylmäkään tulis... Kai. :DD Niin ja tuosta taas tuli mieleen, että tähän loppuun voisin vaikka laittaa kuvan, jossa ollaan melkeen samalla porukalla viime kesänä Savonlinnassa, mitä nyt ollaan menossa sinne Vantaalle. Oi, oispa jo kesä. ♥ Tai ees ekaks se kevät. :D (Niin, ja ei mulla sentään noin huono ryhti oo normaalisti, mitä tossa kuvassa on ;o Ja noi mustat varvassandaalit, joissa on ihan pien korko ja valkeita pilkkuja, niin ne on ostettu sillon 2v sitten Itiksen H&M:ltä, mikroshortsit Lindexiltä, laukku, kahden paidan alla oleva toppi ja valkonen ketjukaulakoru Seppälästä, aurinkolasit Prismasta, korvikset ja pääkalloprinttipaita H&M:ltä, vetskaritakki Jim&Jillistä ja legginsit tilattu Ellokselta. :)) Niin ja hiuksiin ei kannata kiinnittä huomioo.. :'D)

//EDIT: Huomasin sitten tän kirjotuksen julkaisun jälkeen, että tuo loppuosa oli sitten musta, vaikka sen ois kuulunu olla sama pinkki kun aina ennenkin, enkä enää osannu vaihtaa sitä oletusväriks, joten, onpahan nyt sitten kolmivärinen postaus... :D

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11