Sunday, February 3, 2008

Hello!


Joo elikkäs oon vielä ihan uus bloggaaja ja vasta tarkastelemassa tän saloja, että vielä ei ole odotettavissa mitään mielenkiintoista. :D Mutta ihan perustietoina: olen siis 15-vuotias ysiluokalla oleva tyttö, ja rakastan shoppailua, vaatteita ja muutenkin pukeutumista, pinkkiä, koiria, ruokaa, kesää ja kaikkea söpöä. :3 Ja olen siis vielä vasta miettimässä, että alanko kirjoittelemaan tänne bloggeriin säännöllisesti vai sitten vuodatukseen. :D Saa nähdä miten käy, ja jos päädyn vuodatukseen, niin poistan sitten tunnukseni täältä. :> Niin ja kuvassa olen siis minä, vaikka ei tuo nyt kovin paljoa kerro. :DD Mutta kertoo se kuitenkin sen, että olen heikkona pinkkiin. 8--)) Tästä ei pidä kuitenkaan tehdä mitään johtopäätöksiä: en voisi ikinä sanoa iteäni esim. pissikseksi. Mutta joo, ei siitä sen enempää, ja ne jotka tuntee mut oikeasti, olisivat samaa mieltä. 8D Hmm... Enää ei oikein tule mieleen mitään rakentavaa, joten jatkan bloggeriin tutustumista. Moro! :3

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11