Monday, December 13, 2010

Danger Days

Tällä hetkellä oon tokenemassa viikon kestäneestä stressistä, mikä huipentu tänä aamuna.
Sain viikko sitten tietää, että mun ultimate lempparibändi My Chemical Romance tulee Suomeen 20.3.2011!! Hypin sillon suunnilleen kattoon ja en ollu uskoo sitä, justhan niiltä vasta levykin tuli! Enkä oo ees sitä levyäkään vielä esitelly:
Levy on siis Danger Days: The True Lives of the Fabulous Killjoys, mikä on MCR:n neljäs levy. Viime levystä on jo neljä vuotta, joten odotus oli suuri. Varasin levyn jo muistaakseni lokakuun alussa cdon.comissa, mutta se tuli vasta  29.11 (ilmesty Suomessa 24.11). Oon nyt kaks viikkoo kuunnellu tota aika nonstoppina, heh.
Tässä vähän kuvitusta. (I see piiink. 8))
Postauksen alussa kerroin että oon ollu nyt viikon ihan paineessa, ja sehän johtuu siis siitä, että liput MCR:n keikalle tuli myyntiin tänään! Mun kaveri Vilu lupas tilata ne meille, kun mulla ei oo vielä nettipankkitunnuksia niin ois ollu hankalaa. Vilu saikin kestää mun panikointia, kun halusin olla 100% varma että saadaan ne. Heräsin sit tänään ennen yheksää varmistaakseni että Vilu varmasti saa meille liput permannolle, istumapaikat ei oo vaihtoehto.
Tietysti tilatessa ilmeni ongelmia ja olin sydärin partaalla, mut voi luoja sitä tunnetta kun Vilu kerto että sai ne. En voi vieläkään uskoo, ja luulen että uskon vasta sitten kun saan lippuni ihan käteen asti. XD
ELI SIIS, tää ois sit lähössä maaliskuussa vähä näkemään MCR:ää!! OMGUJH4THURIHI5GTFEKIJOT.

Ketään muita tulossa?!


P.S. Vilu pahoittelen jo tälleen 3 kk etukäteen sitä että joudut sit kestää mua koko keikkajutun ajan. 8---))  Luv u ihana aviomieheni, parane pian. 

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11