Monday, September 6, 2010

But does anyone notice? But does anyone care?

Jibiii, tälläkin kertaa pelkkiä asukuvia ja vähän kuulumisia..
Mummoasu viime viikolta.
mummo
♥ neule: Citymarket
♥ paita, pipo, laukku & korvikset: second hand
♥ farkut & helmet ranteessa (ite lyhennetty): Seppälä
♥ kengät: kirppis
23
Harvemmin yhistelen tolleen kahta kuosia kuten tein tuolla kertaa paidan ja neuleen kanssa, mut aattelin että what the heck tää yhistelmä on mun mielestä ihan kiva joten ihan sama.
24
22
Toinen asu viime viikolta.
just a kid
♥ t-paita: Vilulta Thaimaasta
♥ huppari, ballerinat & sydänhelmet: H&M
♥ farkut, laukku & panta: Seppälä
♥ korvikset: Glitter
20
21
Kolmas asu viime viikolta. Vyö on noussu näköjään ainakin tuon kuvan ajaks liian ylös.
mad
♥ t-paita: GT
♥ huppari & pillit (ite viillelty): H&M
♥ laukku: Seppälä
♥ kengät: äitin vanhat
♥ vyö: Cybershop
♥ huivi: second hand
♥ korvikset: Bijou Brigitte
♥ niittirannekkeet: KappAhl
19
Ostin ton huivin ja mummoasussa näkyvän mustan pipon Allun kirpparikasasta eurolla, I love 'em. :) Mullekin ois taas tarpeellista laittaa kirppispöytä, mut en mä siitä ikinä paljoo tienaa ja siinä on kamala homma. Joku muu vuos sitte.
18
17
16
Eurolla ostin myös tän korun, mut Seppälästä. Katoin tota jo normaalihintasena kun se makso 8e, mut ei se nyt ihan sen arvonen oo. Eurolla kuitenkin lähti ehottomasti mukaan! :)
15
25
Tämän päivän asu.
girly girl 6.9.10
♥ mekko, kengät, helmet & korvikset: Seppälä
♥ pitkis, pipo & rannekoru: H&M
♥ laukku: Jim&Jill (Pieces)
♥ vyö: äitin vanha
26
Ihana ihana Vilu eli juha_tuska alotti tänään merkonomilinjalla meiän koulussa, vähänkö jännääää. 8) Siispä tänään hengailin ruokkiksella Allun lisäks Vilun kanssa. Olin viimeks kasilla kun Vilu oli samassa koulussa mun kaa, joten tänään oli aika ilosta. :--)
Huomenna muuten mennään Allun kanssa bussilla Kuopioon kun ois vaan yks tunti koulua, toivottavasti teen hyviä löytöjä ja löydetään Allulle synttärilahja. :)

Oon nyt muutaman päivän vaan kattonu The Vampire Diariesia, joka osottautu tosi koukuttavaks sarjaks vaikka onkin tosi noloo että niiin monet siinä olevista jutuista on ihan ilmiselvästi suoraan Twilightista ja True Bloodista. :D Vielä muutama jakso jälellä, ja True Bloodistakin enää kolmannen kauden vika jakso hihii. 8--)

Alotin muuten eilen aika ison ja mahollisesti pitkäaikasenkin projektin, nimittäin alotin tekemään sukupuuta mun suvusta. Tiiän ainakin itteni mielestä ihan liian vähän mun suvusta ja esi-isistä ja siitä mistä ne on kotosin. Mua kiinnostais hirveesti tietää kaikkee, mutta ei oo oikeen ketään keltä kysyä, koska mulla on enää yks mummi elossa eikä olla senkään kanssa mitenkään läheisiä. Vanhemmatkaan ei tiiä paljoo mitään vaikka kummankin isät on ollu sodassa, ja isän isä on Karjalasta. Suurin osa lähisuvusta asuu täällä Pohjois-Savossa. Mun suku on kuitenkin molempien vanhempien puolelta suuri, ja kaikki vanhat tavaratkin on ilmeisesti jakautunu sinne tänne tai joillekin kaukaisemmille sukulaisille, joten en niitäkään pääse "tutkimaan". En oo tässä tutkimuksessani vielä päässy ees 1800-luvulle asti, kun tiiän vaan mun isoisovanhempien nimet, en niitten vanhempien, enkä ees kaikkien syntymäaikoja.
Toivon että mun kiinnostus tätä pienimuotosta sukututkimusta kohtaan pysyy yllä, ja että oikeesti saisin jostain lisää tietoo mun suvusta ja sen historiasta.
Tiiän ettei tää aihe nyt liity yhtään mihinkään ja kaikkia varmaan kiinnostaa ihan hirveesti (...), mut koin tän nyt ajankohtaseks mainita täällä.

Onko kukaan muu tehny sukupuuta tai tutkinu sukunsa historiaa tarkemmin? Ois oikeesti mielenkiintosta kuulla!

Nyt lakkaan kynnet ja valihen vaatteet huomista shopping trippiä varten. :--) Ja katon jakson Vampire Diariesia, ihan kun en ois jo tarpeeks sitäkin tapittanu..


P.S. Ai niin, kaaduin tossa toissaviikolla mopolla, ja polvi otti vähän osumaa ja oli sen jäliltä ihan tumman violettina yli viikon. Fail.. Onneks ei kuitenkaan käyny pahemmin, selvisin pelkällä säikähyksellä ja mustelmilla. Muistakaahan olla varovaisia siellä liikenteessä, toi on nyt toinen minimuotonen liikenneonnettomuus jossa oon elämäni aikana ollu.

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11