Friday, July 23, 2010

Blaa blaa

Heyyy.
Pidin lupaukseni ja tulin postaamaan tämän viikon puolella. :D Multa on jääny kertomatta juttuja heinäkuun alkupuolelta asti, joten niistäkin asiaa tällä kertaa.
Käytiin 3.7 Savonlinnassa shopping tripillä serkkujen, kummitädin ja äitin kanssa, ja sekin tapahtui mahtavassa säässä, mikä onkin jatkunu suunnilleen koko heinäkuun. Olin surun murtama kun huomasin että kamerani oli unohtunu mökille, joten Savonlinnasta ei oo valitettavasti kuvia, mutta serkkutytöt otti asukuvat kun palattiin mökille. :)
21
♥ mekko, ballerinat & niittirannekkeet: H&M
♥ laukku: second hand
♥ panta: Seppälä
♥ arskat: Lindex
♥ korvikset: Fiorella
♥ kaulakoru: Tiimari
♥ rannekoru: ite tehty

(Btw tosta tuolin kaiteelta on hyvä hyppiä uimaan XD)
20
17
19
16
Ite tykkään helteestä, mutta koirat on sillon aika tuskissaan niin niittenkin on hyvä päästä välillä vilvottelemaan. Mömmö on myös maailman söpöin kun se hakee frisbeetä tai palloo uimalla. ♥
18
Savonlinnan ostokset jäi aika vähäisiks, mutta eipähän rahaa menny. :P Kaikki oli myös aleostoksia, jei, paitsi namilörtsyt.
Seppälästä tein suurimman osan löydöistä. Niihin kuulu jo nää aiemmin tsekkailemani limet ballerinat, jotka makso 7€. Omistan tosi vähän teräväkärkisiä kenkiä pitkien varpaitteni takia.
11
Mulla oli hirvee valinnanvaikeus alelaukkujen välillä, mutta päädyin kaikkein järkevimpään vaihtoehtoon, koska oon kaipaillu isoo pinkkiä laukkua jo pitkään ja nyt sellanen löyty kympillä.
9
Kympillä lähti mukaan myös musta korkeevyötäröinen hame jonka helmaa kohottaa tylli. Nyt ei vielä oo kunnollista kuvaa tarjolla, mutta näätte sellasen joskus asukuvan yhteydessä. :)
10
Olin iloissani kun Savonlinnaan oli vihdoin tullu H&M, mutta harmi että se oli aika pieni ja valikoima rajallinen. :( Löysin sentään nää ihanat pilkkulasit kolmella eurolla!
12
Ollaan käyty tuolla samaisella porukalla Savonlinnassa jo monena kesänä, ja ajateltiinkin että jos vaikka ens kesänä vuorossa ois vaihteeks Jyväskylä tai joku muu. :)

Päälle kaks viikkoo sitten käytiin Allun kanssa vaihtamassa kuulumisia Mäkin terassilla Sundae-jätskien yhteydessä, ja asuni näytti tältä. Vähänkö muuten näytän ruskettuneelta tuossa kuvassa. :D Kuvassa myös Savonlinnasta ostettu laukku.
huh hellettä 6.7.10
♥ t-paita: GT
♥ shortsit, laukku & musta niittiranneke: Seppälä
♥ kengät, panta & valkonen niittiranneke: H&M
♥ arskat: Lindex

Haha oma vesipullo mukana. ♥
15
14
Kaks viikkoo sitten sunnuntaina oli serkkutytön rippijuhlat. Serkkua juhlistin tässä asussa.
Image and video hosting by TinyPic
Hah mikä koulukuva. XD
Image and video hosting by TinyPic
♥ mekko: Aleksi 13 (Sisters Point)
♥ kengät: kirppis
♥ laukku: second hand
♥ pinnit: Accessorize
♥ korvikset: Lindex
♥ kello: Leijona
Image and video hosting by TinyPic
Meiän Kari. ♥ En voi uskoo että omista rippijuhlista on jo 3 vuotta..
Image and video hosting by TinyPic
Oli ainakin paahtava päivä, hiki vaan valu pitkin selkää kun oli melkein 30 astetta varjossa. :D
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nyt oon käyny päälle pari viikkoo töissä, ja koska siellä on työasut niin mun työmatka-asut ei oo ollu mitään kovin jännää katottavaa. Vetäsen päälle aina vaan jotain sellasta missä on kohtuu hyvä mopoilla. Boring. Mm. näinkin jännää oon saanu joku päivä päälle..
Image and video hosting by TinyPic
♥ mekko: Seppälä
♥ leggarit (ekaa kertaa jalassa :)): GT
♥ laukku: Citymarket
♥ korvikset: H&M

Mulla oli tiistaina nimpparit, ja mun kummit ja äiti muista mua ihan lahjoilla. Kuvassa olevien juttujen lisäks sain mm. pari meikkisivellintä ja vaahtokarkkeja. Mun äiti ja kummi ovat ilmeisesti ihan onnessaan että voivat ostaa mulle taas karkkia..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ostin muuten yllä olevat sandaalit Seppälän alesta, ja olin tosi ilonen kun kun olin katellu niitä jo pari kuukautta ja ne oli vihdoin alessa. Tarvitsinkin kipeesti sandaaleita, koska en omista yksiäkään sellasten läpsyjen lisäks (joita en käytä julkisilla paikoilla). Ilo kuitenkin loppu lyhyeen kun kerkesin kävellä niillä ehkä parikymmentä metriä ja huomasin että niihin oli tullu kamalat jälet/kulumat niiden kärkiin. :---( Kävin ne sitten ihan suruissani palauttamassa, ja tällä tarinalla haluunkin varottaa että ei kannata oikeesti ostaa tollasia koska ne ei tosiaankaan oo kestävät! Nyt oon sit taas ilman sandaaleita ja hikoilen bellerinoissa. :( Harmittaa kun ne oli niin kivan näkösetkin.
Loppuun random heinäsirkkakuva, en haluu lopettaa noin masis tunnelmiin! Kuvan otin kun käytiin keskiviikkona serkkujen kanssa uimassa yhellä kivalla rannalla. Uimareissu oli työn ja tuskan takana kun käytiin siellä pyörillä ja jouduin tarittamaan toista serkkuani 4 km mäkisiä teitä. :D Tulomatkaa en kyllä enää paljoo tarittanu haha.Image and video hosting by TinyPic
Ai niin meinas jo unohtua, menin eilen Hanna-serkun luo viettämään tyttöjeniltaa Hannan ja muutaman sen kaverin kanssa. Tulipahan "taas vaihteeks" syötyä, kun tarjolla oli kaikkee mässyä. Filippinos keksit=♥. Rakkauteni niitä kohtaan ei oo näköjään neljän vuoden tauon jälkeen laantunu. Syömisen lisäks katottiin sentään Sinkkuelämää 1 leffa (jonka oon nähny varmaan kymmenesti..). Tänään sit käytiin ennen mun lähtöö Hannan kanssa uimassa. En oo ennen käyny rannalla jossa on hyppytorni, ja hypinkin sitten innoissani, kerran uskaltauduin neljään metriin ja tuntu kun mun käsi ois lähteny paikoiltaan. XD Mut aaa siellä ois voinu vaan lillua kun vesi oli niiin lämmintä. ♥ Pakko päästä sinne joskus uudestaan.

Mulla on muuten näillä näkymin tämmönen monen päivän vapaa, kun ois vasta ens ke töitä ellei tuu muutoksia. Oonkin jo nyt aika tylsistyny, oon vaan kattonu Sinkkuelämää. Veljellä on lainassa Serranojen eka tuotantokausi, pitäisköhän vihdoin tutustua siihenkin kun oon elämässäni kattonu kyseistä sarjaa vaan yhen jakson? :D Veljestä tulikin mieleen että sillä on huomenna 19v synttärit. Lahjaahan mulla ei sille oo, mutta voin perustella sen sillä että se vei mun H&M:n pilottilasit! Eikä sekään oo antanu mulle lahjaa kun kerran, hmph. H&M:stä puolestaan tuli mieleen että tilasin sieltä toissapäivänä. ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11